În intervalul 20.33 – 22.25, Antena 1 a difuzat meciul de fotbal Steaua-Rapid, confruntare care a adus în faţa micilor ecrane, în medie, peste 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban. În minutul de aur, la 22.11, audienţa Antenei 1 a atins 16.1 puncte de rating, de trei mai mult decât audienţa înregistrată la aceeaşi oră de Pro Tv.
Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a românilor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial al staţiei, 15-54 urban, fiind urmãritã, în medie, de peste 320.000 de telespectori din mediul urban. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a fost şi ieri cel mai urmãrit program tv din intervalul sãu orar, la nivelul ambelor targeturi de audienţã. Aproape jumãtate de milion de telespectatori din mediul urban au urmãrit ieri, în medie, subiectele dezbãtute la Acces Direct. Mireasă pentru fiul meu, dar şi ştirile prezentate de Oana Frigescu au făcut şi ele ca Antena 1 să fie ieri întâia alegere a celor mai mulţi telespectatori.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.