Rolul sau va fi acela de a dezvolta relatia cu clientii de marketing si partenerii Antenei 3, atat companii reprezentative din mediul de business romanesc, cat si agentii de advertising, media si PR, precum si relatia cu organizatiile profesionale si de reglementare a pietei de media din Romania.
“In campaniile de PR ale clientilor am propus de multe ori implicarea Antenei 3 ca partener pentru ca se adreseaza unui public educat si pentru ca este locul unde pot fi tratate aspecte importante din mediul de business si din societatea romaneasca. Voi continua sa fac acest lucru din noua pozitie, urmarind preocuparile telespectatorilor si subiectele aflate pe agenda liderilor de business, politici si sociali pentru a construi impreuna cu acestia programe de comunicare relevante.”, afirma Alina Stanciu.
CEO-ul Antenei 3, Mihai Gadea, despre numire: “In ultimii ani, Antena 3 a castigat increderea publicului, premii si o pozitie de lider in segmentul televiziunilor de stiri. Aceasta pozitie ne responsabilizeaza si ne directioneaza strategia de dezvoltare in viitor. Numirea noului Corporate Affairs Director face parte din planurile de extindere a Antenei 3 in relatie cu advertiserii din Romania prin dezvoltarea unor platforme de comunicare si educare menite sa raspunda provocarilor mediului de business si social din Romania. “
Cu o experienta de peste 13 ani in relatii publice, Alina Stanciu a condus in ultimii 6 ani, din functia de Managing Director, biroul din Romania al retelei internationale Ogilvy Public Relations, unde a dezvoltat ariile de comunicare corporate si consumer marketing, practicile de technology, healthcare si social marketing si a lansat practica de sustainability Ogilvy Earth in cadrul grupului de comunicare Ogilvy in Romania. Anterior, Alina Stanciu a pus bazele biroului de relatii publice GCI la nivel local si a condus departamentul de PR al agentiei de comunicare Tempo Advertising.
Specializata in comunicare corporate si de brand, comunicare business to business, corporate responsibility, crisis communications, influencers engagement si in consultanta la nivel de top management, Alina Stanciu a fost managerul reputatiei unor companii si branduri de renume din industrii variate precum energie, IT&C, finante-banci, transporturi, telecom, healthcare, servicii, FMCG, real-estate, tutun, dar a dezvoltat si campanii de educare pentru institutii europene si organizatii non-profit.
Portofoliul de clienti gestionati de-a lungul carierei sale cuprinde branduri internationale si nationale de top printre care: Petrom, British American Tobacco, Romtelecom, Pfizer, TAROM, ING Bank, Eureko, LG Electronics, Heineken Romania, Tuborg Romania, Caroli Foods Group, Coca-Cola, Diageo, Unilever, Colgate-Palmolive, PeliFilip, Sonae Sierra, Adrem Invest, precum si Comisia Europeana.
Recent premiata cu Gold World Medal, la New York Festivals World's Best Television&Films, Antena 3 este liderul pietei de televiziune de stiri din Romania si singurul post de stiri romanesc afiliat CNN International. Cu peste cinci milioane de telespectatori in Romania in 2013, Antena 3 prezinta in stirile si emisiunile sale informatii si dezbateri legate de domeniul social, politic si de business din Romania, avand un public educat la nivel national.
Antena 3 face parte din trustul de media Intact Group.