Antena 3 a fost cel mai urmarit post de stiri din Romania in noaptea-zi in care America si-a ales cel de-al 45-lea presedinte, contestatul republican Donald Trump. Maratonul informativ de aproape 9 ore realizat de Mihaela Birzila, Laura Nureldin si Lorena Burlacu impreuna cu Marius Ionita a inregistrat o medie de 11.2% market share si a reconfirmat Antena 3, conform Kantar media, ca cea mai urmarita televiziune informativa la evenimentele importante.
Editia speciala realizata de Mihaela Birzila, incepand cu ora 00:00, a obtinut o medie de 9.6% market share si a fost cel mai urmarit program al nisei de stiri in intervalul sau orar de difuzare.
Performanta a fost repetata si de jurnalista Laura Nureldin, care a relatat din studioul Antena 3, incepand cu ora 3 dimineata, cele mai proaspete informatii privind desfasurarea votului in Statele Unite, si care a inregistrat o medie de 13% cota de piata, situandu-se, de asemenea, pe locul intai in clasamentul posturilor informative.
De la ora 7, Lorena Burlacu si Marius Ionita au dus stafeta mai departe cu o medie de 11.4% market share, pastrand Antena 3 pe cea mai inalta pozitie.
De altfel, Antena 3 a fost cel mai urmarit post informativ din Romania intreaga zi de 9 noiembrie, cu o medie de 7.4% cota de piata.
Emisiunea Previziuni cu Nadina Campean si Adrian Ursu alaturi de Obiectiv-ul Oanei Zamfir s-au impus, de asemenea, in fata productiilor concurente din intervalele aferente de difuzare, cu medii de 11.3%, respectiv 10.2% market share,
iar Dana Grecu si Razvan Dumitrescu au mentinut Antena 3 pe prima pozitie cu medii de 5.8% si 5.7% cota de piata.
La nivelul intregii zile, nu mai putin de 2.600.000 de telespectatori au urmarit cel putin un minut programele Antena 3 in ziua de 9 noiembrie, cu peste 100.000 in plus fata de urmatorul clasat.
Copyright: Armadata SRL, target 18+ urban.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat CNN International si este parte a INTACT Media Group.