Aflat la a şasea ediţie şi organizat de Iqads şi 24-FUN, evenimentul aduce împreună, în fiecare an, brandurile şi oamenii pasionaţi de publicitate, fie ei specialişti în domeniu sau doar admiratori ai genului.
Evenimentul a inceput luni cu o serie de activităţi amuzante în cadrul cărora, printre altele, participanţii au facut cunoştinţă cu “îngerii căzuţi în ispită”, au vizionat proiecţiile de campanii prezentate de cei doi avatari ADfel, Vicenţiu Furnică şi Pisi, au vizitat ADfel Galleries – expoziţia cu cele mai premiate campanii neconvenţionale internaţionale şi au luat parte la un experiment de crowd-sourcing cu ocazia Zilei Culturale.
Cei care nu au ajuns încă la ADfel mai au la dispoziţie patru zile pline, timp în care vor avea ocazia de a experimenta tatuaje neobişnuite şi de a-şi exprima latura artistică prin realizare de picturi şi chiar de a-şi găsi perechea potrivită în urma concursului de sms-uri programat pentru sâmbătă seara.
Mai mult decât atât, pasionaţii de divertisment sunt aşteptaţi diseară la Grand Spoof, singura competiţie de parodiat reclame, care a devenit deja tradiţie pentru seara de joi la ADfel şi a reuşit anul acesta să adune peste 50 de parodii finaliste, cel mai mare număr de înscrieri de până acum.