O reuşită la fel de importantă a televiziunilor din Grupul Intact este aceea că peste 11 milioane de români au urmărit programele “Antenelor” în luna ianuarie, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional.
Intact Media Group ianuarie 2015 vs ianuarie 2014
Televiziunile Intact înregistrează creşteri ale cotei de piaţă de audienţă pe toate intervalele orare din targetul comercial. Cea mai consistentă apreciere este în intervalul Morning (06,00 – 10,00), de 20%.
Aprecieri importante au loc pe intervale orare cheie pe target-urile All Urban şi Naţional. “Antenele” sunt lider absolut de audienta pe segmentele Morning, Day Time si Acces. Pe target-urile All Urban si National conduc si in Whole Day.
Antena 1 ianuarie 2015 vs ianuarie 2014
Postul generalist al Intact Media Group are aprecieri pe toate intervalele orare, pe targetul comercial. Cea mai mare dintre ele are loc în slot-ul Access: cota de piaţă este cu 18% mai mare comparativ cu anul precedent. Pe acelaşi target, principala televiziune concurentă, Pro TV, are scăderi în Prime-Time (19,00 – 23,00), Morning (06,00 – 10,00) şi Late Fringe (23,00 – 02,00).
Cota de piaţă a Antenei 1 se apreciază pe target-urile All Urban şi Naţional, în sloturile Whole Day, Morning, Acces şi Late Fringe.
Antena 1 este lider absolut de audienţă în Day Time, pe target comercial. La nivel Naţional şi All Urban, Antena 1 este lider şi pe intervalul “Access”.
În top trei al celor mai vizionate emisiuni ale lunii ianuarie se află “Te pui cu blondele”, Observator 19 şi Acces Direct. De altfel, show-urile zilnice ale Antenei 1, “Acces direct” (Simona Gherghe), “Un show păcătos” (Dan Capatos), “Neatza cu Răzvan şi Dani”, “Mireasă pentru fiul meu” (Mirela Boureanu Vaida şi Andreea Mantea) şi ediţiile marca “Observator” au început în forţă anul 2015. Show-ul prezentat de Simona Gherghe a fost lider de audienţă într-o majoritate covârşitoare: 90% dintre emisiuni au condus în intervalul orar 17,00 – 19,00, în 2015, pe target-ul All Urban. “Blondele” lui Dan Negru nu au avut adversar pe target-urile All Urban şi Naţional, show-ul fiind lider în procent de 100%, iar “Mireasă pentru fiul meu” a condus clasamentele pe toate target-urile importante.
Antena Stars, ianuarie 2015 vs ianuarie 2014
Antena Stars îşi menţine evoluţia ascendentă, cu aprecieri importante pe majoritatea intervalelor orare şi în 2015.
Pe target-ul comercial, în topul celor mai urmărite emisiuni ale postului specializat pe show-uri mondene sunt “Răi da’ buni” (Mihai Morar) , “Dosarele VIP” (Cristian Brancu şi Dan Capatos), “Vedetop” (Raluca Boloş) şi “Agentul VIP” (Cristian Brancu) .
Antena Stars este pe locul opt în clasamentul televiziunilor, pe targetul comercial, atât în Whole Day, cât şi în Prime-Time.
Antena 3, ianuarie 2015 vs ianuarie 2014
Postul de ştiri al Intact Media Group este în continuare lider autoritar de audienţă pe nişa din care face parte, pe toate intervalele orare, pe target-ul 18+.
Cota de piaţă a Antenei 3 se apreciază pe majoritatea slot-urilor orare, cu o creştere importantă în intervalul Morning, de 19%.Intre cele mai urmarite emisiuni ale postului se numara “Sinteza zilei” (Mihai Gadea), care este vizionata, in medie, de aproape jumatate de milion de romani, “Punctul de intalnire” (Radu Tudor), Q & A (Alessandra Stoicescu), “Subiectiv” (Razvan Dumitrescu) si “La ordinea zilei” (Dana Grecu, Radu Tudor).
Zu TV
In luna ianuarie, la nici un an de la lansare, ZU TV este lider pe patru intervale orare pe targetul 15 – 34 de ani, în rândul nişei din care face parte. ZU TV conduce în Whole Day, Day Time, Morning şi Late Fringe.
Euforia TV, ianuarie 2015 vs ianuarie 2014
Postul dedicat femeilor sofisticate, Euforia TV, îşi răsfaţă telespectatoarele cu cele mai îndrăgite seriale la nivel internaţional. Postul are o apreciere a cotei de piaţă de 13% în Access, în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Downton Abbey, Dr. House, Ally Mc Beal, White Collar (Hoţul fermecător) sunt doar câteva dintre serialele care se bucură de simpatia a milioane de telespectatori din întreagă lume, ce pot fi urmărite la Euforia TV.
11.263.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în prima luna a anului 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 8.507.000 telespectatori. (Sursa: Kantar Media; Copyright: Armadata SRL)