Astfel, în Day Time, în primele șase luni ale anului, cota de piață a posturilor IMG este de 20,9%, cu mai bine de șase puncte mai mare decât cifrele realizate de televiziunile CME, de doar 14,2%. În acest interval orar, Antena 3 transmite emisiuni precum Previziunile Zilei, realizată și prezentată de Sabina Iosub și Niels Schnecker, Știrile Antenei 3 de la ora 14,00 (Lorena Burlacu și Mihaela Barzila) și “Se întâmplă în Romania” (Maria Coman). De la Antena 1, emisiunea care a contribuit major la această cotă de piață a Grupului este Observator 13 (Oana Frigescu).
În Acces Prime Time, cota de piață a “Antenelor”, este de 21,6%, cu 1,8% mai mare decât cea a trustului care include Pro TV. În acest interval orar, Antena 1 transmite “Mireasă pentru fiul meu”, show-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida, care a fost de nenumărate ori lider de audiență. De la Antena 3, emisiunile informative cu rezultate de audiența excelente au fost, în prima jumătate a anului Secvențial (prezentator și realizator Adrian Ursu), 100 de minute (Alessandra Stoicescu), Ediția de Week-End (Ioana Raduca și Cătălina Porumbel) și Exces de Putere (Oana Stancu și Adrian Ursu).
În Late Fringe, interval orar 23,00 - 02,00, televiziunile IMG au avut o cotă de piață de 18%, iar posturile IMG de 17,7%. Antena 1 a avut emisiunea “În puii mei” by Mihai Bendeac, lider de audiență în nenumărate week-end-uri. Tot în acest interval orar, Antena 3 transmite emisiuni informative cum ar fi Panorama (Oana Stănciulescu) , Conexiuni (Valentin Stan), Știrile orei 1,00 și În gura presei, emisiune emblemă a Antenei 3, realizată și prezentată de Mircea Badea.
Evoluție comparativ cu 2011
Intervalele în care posturile INTACT înregistrează cea mai mare creștere sunt Day Time - în medie, 469 000 de români urmăresc programele Antenelor, cu 93 000 de mai mulți comparativ cu 2011 - și în Access Prime-Time - unde se înregistrează o medie de creștere de 16%, aproximativ 42 000 de telespectatori. Televiziunile care au contribuit cel mai mult la creșterea audiențelor sunt Antena 1 și Antena 3. În același timp, la Antena 2 s-au remarcat emisiunile Confidențial, Agentul VIP și Răi Da’ Buni, la Euforia - Prodanca și Reghe, Dragoste în prelungiri, iar la GSPTV, cele trei meciuri amicale din februarie și mai, Steaua-Juventus București, apoi România - Uruguay și Steaua 86 cu Naționala Artiștilor. (Sursă: Kantar Media (2012)/ GFK România (2011), Target: All Urban; Copyright: Armadata).