Intact Media Group, februarie 2015
• Televiziunile Intact înregistrează creşteri ale cotei de piaţă pe toate intervalele orare din targetul comercial, comparativ cu aceeaşi luna a lui 2014. Cea mai consistentă apreciere este în intervalul Access (16,00 – 19,00), de 28%. De altfel, “Antenele” sunt lider de audienţă în Day Time, Access şi Late Fringe.
• Februarie 2015 aduce şi creşteri ale cotei de piaţă pe toate intervalele orare din targetul All Urban, comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut. Televiziunile Intact sunt lider de audienţă în Whole Day, Morning, Day Time, Access şi Late Fringe. În ceea ce priveşte targetul Naţional, Antenele sunt lider în Whole Day, Day Time, Access şi Late Fringe.
Antena 1
• Noi sezoane din Burlacul şi Te cunosc de undeva au putut fi urmărite, începând cu luna februarie, la Antena 1.
• Postul generalist al Intact Media Group este lider de audienţă pe publicul comercial în intervalele orare Day Time şi Access.
• Cea mai mare creştere a cotei de piaţă în februarie 2015, comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut, are loc în Access, iar valoarea este de 19%.
• “Te cunosc de undeva”, “Te pui cu blondele”, “Burlacul” şi Acces Direct sunt în topul celor mai vizionate emisiuni ale Antenei 1. De altfel, show-urile zilnice ale Antenei 1, “Acces direct” (Simona Gherghe), “Un show păcătos” (Dan Capatos), “Neatza cu Răzvan şi Dani”, “Mireasă pentru fiul meu” (Andreea Mantea) şi ediţiile marca “Observator” se află în topul audienţelor în 2015.
• “Acces direct” a învins principalul concurent de la Pro TV în procent de 100%, în rândul publicului din All Urban, şi de 75% - publicul comercial.
Antena Stars
• Antena Stars îşi menţine evoluţia ascendentă, cu aprecieri importante pe majoritatea intervalelor orare şi în feburarie 2015, comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut.
• În topul celor mai vizionate emisiuni ale postului se află “Dosarele Vip”, “Răi da’ buni” şi “Agentul Vip”.
Antena 3
• Postul de ştiri al Intact Media Group îşi menţine poziţia de lider autoritar de audienţă în rândul nişei din care face parte.
• Cota de piaţă a Antenei 3 are un trend ascendent şi în februarie 2015, creşteri importante de audienţă înregistrându-se pe fiecare interval orar. Cea mai mare apreciere, de 50%, se înregistrează în Late Fringe. Antena 3 este lider de audienţă la nivelul întregii pieţe în luna februarie 2015, target 18+ Urban.
• Cele mai urmărite talk-show-uri ale postului sunt: Sinteza zilei (Mihai Gâdea), Exces de putere (Oana Stancu şi Adrian Ursu) şi Punctul de întâlnire (Radu Tudor).
• 616 000 români au urmărit în medie emisiunea “Sinteză zilei” în luna februarie 2015.
• Locul secund, în ierarhia posturilor de ştiri, este România TV, a cărei valoare de rating este jumătate din cea a Antenei 3.
Euforia TV
• Postul destinat femeilor din Intact Media Group continuă difuzarea celor mai apreciate seriale la nivel internaţional. “Downton Abbey”, “Revenge”, “Dr. House”, “Private Practice” sunt doar câteva dintre titlurile cu care Euforia TV şi-a răsfăţat telespectatoarele în luna februarie.
• Conceptul integrator al lunii februarie pentru luna care tocmai s-a încheiat este “Euforia dragostei”.
Zu TV
• Whole Day, Prime Time, Morning şi Late Fringe sunt intervalele pe care cel mai recent post al diviziei TV Intact este lider, în rândul nişei din care face parte. Target-ul televiziunii este publicul cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani Urban.
• Cele mai urmărite show-uri ale postului sunt concertul lui Emeli Sande, Dl. Rimă şi Zu Party Romanian Tour.
• 11.192.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în luna februarie a anului 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 8.370.000 telespectatori. (Sursă: Kantar Media; Copyright: Armadata SRL)
Ianuarie – februarie 2015 consolidat
• În primele două luni ale anului, cotele de piaţă ale televiziunilor din divizia TV Intact Media Group sunt în creştere pe toate intervalele orare în rândul publicului comercial.
• “Antenele” conduc în Whole Day, Morning, Day Time, Access şi Late Fringe, pe All Urban.
• Cea mai mare creştere cotei de piaţă, la nivel Naţional, comparativ cu aceeaşi perioada a anului trecut, se înregistrează în Access: + 18%.
Antena 1
• Este lider absolut de audienţă, în lunile ianuarie-februarie cumulat, în Day Time şi în Access.
• La nivel Naţional, în intervalul Acces, în care este difuzată şi emisiunea Acces direct, Antena 1 a fost urmărită, în medie, de aproximativ 1,5 milioane telespectatori.
Antena Stars
• În lunile ianuarie-februarie 2015, creşterea cotei de piaţă în Morning şi Day Time, comparativ cu aceleaşi luni ale anului 2014, este de 50%., la nivelul targetului 18-49 Urban.
• Postul îşi păstrează trendul ascendent al cotei de piaţă pe intervale orare cheie.
Antena 3
• Este lider de audienţă pe fiecare interval orar, la o distanţă considerabilă de următorul clasat, în lunile ianuarie-februarie 2015.
• În Prime-Time, creşterea de audienţă comparativ cu aceleaşi luni ale anului trecut este de 30%.
Zu TV
* Este lider de audienţă în Whole Day, Prime-Time, Late Fringe şi Morning, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani şi în lunile ianuarie – februarie cumulat. Pe următorul loc al clasamentului se află Kiss TV.
11.229. 000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în lunile ianuarie-februarie ale anului 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 8.442.000 telespectatori. (Sursa: Kantar Media; Copyright: Armadata SRL)