Antena 3 CNN Actualitate MDRT despre noul brand turistic: Ministerul s-a asigurat că elementele sunt înregistrate la OSIM

MDRT despre noul brand turistic: Ministerul s-a asigurat că elementele sunt înregistrate la OSIM

1 minut de citit Publicat la 13:45 29 Iul 2010 Modificat la 13:45 29 Iul 2010
MDRT despre noul brand turistic: Ministerul s-a asigurat că elementele sunt înregistrate la OSIM

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a emis, joi, un comunicat de presă în care face câteva precizări referitoare la noul brand turistic al României lansat la Shanghai. Precizările vin după ce presa din România a sesizat faptul că elementul grafic din noul brand seamănă izbitor cu cel al unei companii de transport din Marea Britanie.

În comunicatul MDRT se precizează că noul brand a fost realizat în baza unui contract de servicii adjudecat către asocierea THR-TNS, în cadrul unei licitatii internationale. Ministerul precizează că firma selectată a construit branduri de turism pentru tări ca Argentina, Spania, Croatia.

Totodată, MDRT menţionează că Ministerul s-a asigurat că elementele brandului sunt înregistrate la OSIM.

Citeşte aici comunicatul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului

Noul brand turistic al României a fost lansat la Shanghai, cu ocazia Zilei Naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010. La eveniment
erau aşteptaţi să ia parte, alături de miniştrii Elena Udrea şi Teodor Baconschi, şi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.

Logoul noului brand este reprezentat de o frunză colorată în nuanţe de verde, de altfel culoarea predominantă a întregului concept. Elementul grafic, care este poziţionat în partea dreaptă, deasupra sloganului, este aproape identic cu cel al companiei britanice Change Transport.

Antena3.ro

×
Etichete: brand turistic
x close