Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a anunţat, vineri, printr-un comunicat de presă că a solicitat partenerului contractual în proiectul de realizare a brandului de turism al României poziţia oficială faţă de informaţiile apărute în presă pe marginea acestui subiect. Ministerul condus de Elena Udrea se află în mijlocul unui scandal după ce un blogger a descoperit că logo-ul folosit în campania de promovare a turismului românesc nu este original. Mai mult, pe o creaţie atât de "originală", care pe Internet costă doar câţiva cenţi, MDRT s-a oferit să plătească sute de mii de euro.
Brandul este realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
În comunicatul de vineri, MDRT precizează că nu a efectuat nicio plată către THR-TNS si nici nu va efectua plăti în cadrul acestui contract, până la clarificarea acestor aspecte.
Citeşte aici comunicatul MDRT
Logo-ul şi sloganul, lansate joi la Shanghai, ar fi trebuit să coste aproape 900.000 de euro. Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.
Antena3.ro