Tânărul designer Maria Lucia Hohan crede că succesul în carieră se câștigă cu pași mici și, cu toate că pare boem, pentru ea important este să nu renunțe la vise, indiferent cât de greu ar părea de realizat. De la pasiunea pentru haine la o strategie de management atent gândită, creatoarea a dezvăluit pentru Income magazine câteva dintre atu-urile care au făcut din MLH un brand internațional.
Ai studiat la Paris, la Institutul Superior de Arte Aplicate, de ce ai ales să te întorci din capitala modei la Bucureşti?
Din orgoliu, din nebunie, din tinereţe, din dorin.a de a crea o marcă proprie. Deşi am avut norocul de a lucra pentru branduri cunoscute, mi-am dorit enorm de mult să creez propria marcă. Nu am visat niciodată să fiu designer la o casă internaţională consacrată, am visat, în schimb, să creez propriul meu univers, propriul brand şi am fost întotdeauna convinsă că poţi face asta şi din România. În plus, din cele mai pragmatice motive din lume , era mult mai plauzibil să încep aici, unde costurile înfiinţării unui atelier erau semnificativ mai mici.
Cum ai ajuns creatoare de modă? Te-a îndreptat cineva pe acest drum?
Citeste interviul integral si afla care sunt vedetele care au purtat creatiile MLH si cat au costat rochiile lor pe Income Magazine