Prin implementarea noului concept, compania are în vedere îmbunătățirea tuturor funcțiilor business-ului: de la o dezvoltare mai rapidă a produselor, la creșterea vânzărilor, la marketing mai eficient și management mai eficient al fluxului și resurselor.
“Mereu am spus că preparatorii și casierii sunt „cei mai importanți oamenii” din DAbo, fiindcă ei reprezintă business-ul în fața clientului. Deși toți lucrăm având același scop – de a mulțumi clientul, ei sunt singurii care chiar interacționează cu acesta și au cel mai important rol: să se asigure că pe întreaga călătorie – de la intrarea în restaurant și până la plecare – clientul beneficiază de atenție, de produse și de o experiență care să-l satisfacă. Totul pleacă de la ei, de aceea trebuie să fim acolo, în locul lor, înainte de toate”, explică Dan Paștiu, Fondatorul DAbo International.
Franciza are în plan să deschidă încă 34 de restaurante anul acesta, pe lângă cele 4 unități deschise într-o singură zi, în luna martie, de aceea e important să se asigure mai întâi că structura de lucru poate susține planurile de expansiune, păstrând, în același timp calitatea produselor. Schimbul de experiență dintre management și liniile de preparare vine să contribuie fix la consolidarea acestei structuri, la o mai bună conexiune între departamente și la fluidizarea fluxului de lucru.