Cu excepţia autostrăzii Comarnic-Braşov, care trebuie să fie gata în cel mult patru ani din momentul începerii construcţiei, celelalte trebuie să fie gata în cel mult doi ani fiecare. Pentru Comarnic-Braşov se aşteaptă un concesionar pînă în ajunul Crăciunului. Celelalte se construiesc cu bani de la buget sau din fonduri externe. Primul şantier care se deschide în primăvară este cel pentru centura oraşului Sibiu. „În sfârşit a fost finalizat proiectul. A ieşit un document foarte bun apreciat de specialiştii din companie chiar dacă a durat mai mult”, a declarat Mihai Grecu, directorul general al companiei de Autostrazi şi Drumuri Naţionale.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban va prezenta Guvernului o propunere pentru transformarea drumurilor forestiere, comunale şi judeţene în drumuri naţionale în zonele mai puţin exploatate turistic. Construirea drumurilor turistice ar putea costa un miliard de euro. Ministerul Transporturilor a identificat deocamdatã peste o sută de zone turistice care au nevoie de infrastructură ca să atragă turişti. Până vara viitoare trebuie realizate studii de fezabilitate pentru toate traseele.
Antena 3