Antena 3 CNN Actualitate Locul din România în care vor fi construite două drumuri spectaculoase | Zona atrage tot mai mulți turiști străini

Locul din România în care vor fi construite două drumuri spectaculoase | Zona atrage tot mai mulți turiști străini

Georgiana Adam
1 minut de citit Publicat la 22:00 14 Mar 2024 Modificat la 22:00 14 Mar 2024
New Project
Locul din România în care vor fi construite două drumuri spectaculoase | Zona atrage tot mai mulți turiști străini Sursa foto: Antena 3 CNN

În perioada următoare, două șosele spectaculoase vor fi construite în România, într-o zona montană superbă, care atrage din ce în ce mai mulți turiști.

Locul în care vor fi construite drumurile montane

În perioada următoare, drumurile de munte din zona Hunedoara, care încep din orașul Uricani, vor fi supuse lucrărilor de modernizare.  Acestea se întind până la limita dintre județele Hunedoara și Gorj, trecând prin Valea Jiului de Vest, aproape de Retezatul Mic, pe Drumul Național 66A.

Traseul include localitățile Petroșani, Aninoasa, Vulcan, Lupeni și Uricani. De aici, se merge prin Valea de Brazi și Câmpul lui Neag, pe o porțiune de aproximativ 20 de kilometri. Apoi, se ajunge în zona turistică Câmpușel, la granița dintre județele Hunedoara și Gorj.

Cei care vizitează această zonă pot explora Parcul Național Domogled Valea Cernei, pe un drum forestier, și apoi pot merge către Băile Herculane și Orșova. 

În prezent, lucrările pe DN 66, în Uricani, dar și pe DJ 672 C vor începe pe data de 18 martie și se vor întinde pe o durată de opt luni.

Zona izolată atrage tot mai mulți vizitatori, deși în trecut șoselele erau destinate, în special, transportului cărbunelui și pietrei.

”În prezent, starea tehnică a drumului judeţean este una precară, cu structura de rezistenţă alcătuită din straturi din materiale granulare extrem de diverse, unele contaminate pe întreaga lungime cu argilă, dispuse direct pe terenul de fundare.

Pietruirea se prezintă într-o stare tehnică rea, cu defecţiuni frecvente şi pe suprafeţe extinse, cu o parte carosabilă redusă, cu taluzuri afectate de fenomene de eroziune sau cu materiale care curg de pe versant, fără dispozitive de asigurare a siguranţei circulaţiei”, au transmis reprezentanții CJ Hunedoara, potrivit Adevărul.

×
x close