O tânără din Brașov a plătit 1410 lei pentru o pâine, patru sucuri și câteva pungi de chipsuri după ce a făcut comanda marți seară prin aplicația Glovo.
Aceasta a postat pe Facebook două fotografii în care apare totalul cumpărăturilor cu suma de 141 și suma de 1410 extrasă de Glovo de pe cardul femeii. Cel mai probabil a fost o greșeală de inserare a datelor din partea companiei.
Femeia a povestit totul într-o postare ironică la adresa Glovo.
„Bună seara, prieteni internauți.
Am și eu nevoie de ajutor în a găsi și activa opțiunea cu care Glovo îți plătește facturile, transportul dus / întors pentru locul de muncă și restul cheltuielilor necesare pentru a trai juma’ de luna, tre’ să fie pe undeva în aplicație ținând cont că, aparent, atât trebuie să aștepți după ce ți-au retras 1410 RON pentru o comandă de 141.
Glovo, una e că angajezi cei mai inapți oameni și cei mai bădărani șoferi, unde foarte putini reprezintă o excepție, una e ca îmi ajung comenzile începute, sucuri băute pe jumătate, mâncarea rece, livrată după 3 ore, pentru că deja m-am obișnuit și îmi asum că după orice comandă să pierd 10 minute certându-mă cu support-ul de pe chat.
E TOTAL ALTA treabă să retragi tot salariul net pe minimul de economie pentru o pâine, 4 sucuri si niște pungi de chipsuri, că după să spui cu nonșalanța că returnarea banilor ar putea dura între 5 si 15 zile, depinzând de banca, SAU poate fi imediată în ️credite Glovo. Aștept să-mi trimiteți măcar niște caviar să întind pe pâinea asta de vreo 200 de lei, mersi”, a povestit femeia.
Totodată, comentariile din partea internauților nu au întârziat să apară.
"Să înțeleg că n-ai să-mi dai și mie un milion până luni."
"Protecția consumatorului, serios.Nici nu mă mai chinui cu suportul că oricum sunt incompetenți, din păcate.", sunt câteva dintre comentarii.