Contorul de gaze a fost schimbat de angajații firmei de furnizare gaze, iar clientul a fost informat că aparatul ar fi avut o gaură în dreptul unei cifre, lucru încadrat la furt de gaze.
După schimbarea dispozitivului, clientului i-a fost emisă o factură în valoare de 3.600 de lei și i s-a recomandat să plătească de urgență pentru a evita o eventuală anchetă.
Clientul, cu o vârstă venerabilă, a fost de acord să achite suma impusă, dar familia acestuia a solicitat consultanță de specialitate pentru clarificarea situației.
”Doi angajați ai unui distribuitor de gaze naturale din Moldova se prezintă la un client și îi comunică faptul că este o problemă la contor și trebuie înlocuit. Consumatorul nu întrevede nicio problemă și le dă acceptul, aparatul de măsură fiind la limita de proprietate, spre domeniul public, cu acces din această zonă. La finalul operațiunii oferă clientului două documente: Bon Mișcare Contor și Notă de Constatare", potrivit postării pe Facebook.
Bărbatul a făcut publică povestea pe un grup de Facebook, iar opiniile oamenilor sunt diferite:
Unii oameni cred că proprietarul contorului a greșit și că nu are drept la apărare, în timp ce alții consideră că acesta a fost nedreptățit, potrivit Ziare.com