Bărbatul a cumpărat bilete de avion de pe o platformă de profil şi spune că preţul acestora s-ar fi schimbat "în timp real".
"Măcar fac și eu mișto de ei. Atunci când instituțiile statului fac mișto de tine, merită exact același tratament", a declarat bărbatul pentru Observatorul prahovean.
În luna august, Decebal M. din Prahova a vrut să cumpere două bilete de avion pentru o călătorie spre Londra. A ales un site de profil, a selectat biletele și, când să facă plata online, a fost informat că tariful s-a majorat. Bărbatul a reclamat situația atât la agenția de turism online, cât și la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
Reprezentanții companiei i-au răspuns explicând că variațiile de tarif sunt un aspect complex și dinamic al industriei aviatice, lucru specificat pe site, dar reprezentanții ANPC nu i-au transmis nimic oficial în termenul legal de 30 de zile, redirecționându-i doar petiția către filiala din Sibiu. Bărbatul a făcut o nouă reclamație. A reclamat ANPC la ANPC.
"Au trecut 35 de zile și încă nu am primit răspuns din partea ANPC. Fapt pentru care fac acum această reclamație împotriva ANPC, deoarece nu mă simt deloc protejat de instituția dumneavoastră", a scris bărbatul în reclamația încărcată pe site-ul ANPC.
"Sunt convins că după ce fac reclamația asta nu am cum să mai primesc soluționare pozitivă pentru speța inițială. Dar măcar fac și eu mișto de ei. Atunci când instituțiile statului fac mișto de tine merită exact același tratament", a declarat Decebal M. pentru Observatorul Prahovean.