Antena 3 CNN Actualitate Locale Factura la telefon de peste 70.000 lei! O familie este în stare de şoc, după ce fiul lor a deschis un link: "Avea 500 de apeluri pe zi"

Factura la telefon de peste 70.000 lei! O familie este în stare de şoc, după ce fiul lor a deschis un link: "Avea 500 de apeluri pe zi"

Claudia Popovici
1 minut de citit Publicat la 20:54 04 Iul 2022 Modificat la 20:58 04 Iul 2022
Factura la telefon de peste 70.000 lei! O familie este în stare de şoc, după ce fiul lor a deschis un link: "Avea 500 de apeluri pe zi"
Sursa foto: pixabay

Potrivit femeii, în vârstă de 59 de ani, care este şi titulara unui abonament cu consum limitat, coșmarul a început după ce fiul lor a accesat un link de la un număr necunoscut.

„Cum a deschis linkul, a început telefonul să-i sune non-stop. Îi suna telefonul, avea câte 500 de apeluri pe zi. Întruna.

Nu l-a putut închide, pentru că îl mai sunau şi de la serviciu. Trebuia să ţină legătura cu el”, spune şi bărbatul femeii care a subliniat că soţia avea un abonament limitat, iar compania ar fi trebuit să se sesizeze.

Conform facturii, au fost 61.531 de mesaje de pe acel număr de telefon 1.006 ore şi 34 de minute de convorbiri şi s-a făcut trafic de date de 23.180.900 KB. Astfel, factura totală la telefon a ajuns la 70.111,19 lei.

Compania i-ar fi propus bărbatului să plătească factura în rate

 „Trebuie să mai muncesc 20 de ani ca să plătesc. Nici nu intră în discuție. Facă ce-or vrea cu factura. Ar fi trebuit să închidă telefonul când au văzut că a depășit 100 de euro”, mai spune bărbatul revoltat, potrivit adevarul.ro

Contactați pentru un punct de vedere compania de telefonie a transmis:

„Situaţia este în atenție şi o investigăm cu prioritate cu scopul de a identifica o rezolvare în favoarea clientei”.

Între timp, familia s-a adresat şi unui avocat pentru a da în judecată compania de telefonie mobilă. 

×
x close