Antena 3 CNN Actualitate Locale Un bărbat a rămas fără 9.000 de lei, după ce a accesat o reclamă pe o reţea de socializare. Cum a fost înşelat

Un bărbat a rămas fără 9.000 de lei, după ce a accesat o reclamă pe o reţea de socializare. Cum a fost înşelat

Redacția Antena 3 CNN
1 minut de citit Publicat la 17:03 21 Iun 2023 Modificat la 17:05 21 Iun 2023
barbat telefon
Sursa foto: profimediaimages.ro

Poliţiştii din cadrul Secţiei de Poliţie Rurală Baraolt au fost sesizaţi cu privire la faptul că un bărbat a accesat o reclamă pentru un site de tranzacţionare electronică cu valori, postată pe o reţea de socializare, iar ulterior, ar fi fost contactat telefonic de către o persoană care i-ar fi solicitat să efectueze o plată de 250 de euro pentru contravaloarea unor servicii oferite prin site-ul respectiv.

"După ce a efectuat plata, bărbatul a fost contactat telefonic de mai multe ori, de pe mai multe numere de telefon, de către diferite persoane care i-au solicitat sub diferite pretexte toate datele personale, precum şi permisiuni pentru a accesa telefonul său de la distanţă prin intermediul unei aplicaţii.

Persoana vătămată s-a conformat solicitărilor şi a prezentat prin intermediul camerei telefonului mobil cardurile bancare personale şi coduri de acces primite prin mesaje de la o instituţie bancară.

Ulterior, persoana vătămată a constatat că din contul său bancar, în afara plăţii de 250 euro pe care a efectuat-o personal, a mai fost efectuată o altă plată în valoare de 9.200 lei pentru care nu şi-a exprimat acordul", se arată într-un comunicat de presă.

Cercetările sunt continuate pentru înşelăciune în vederea identificării autorilor şi recuperării prejudiciului, transmit poliţiştii.

Citeşte şi: Ţeapa coletelor necomandate revine în prim plan. Ce e în pachetele "surpriză"

 

×
x close