Potrivit informaţiilor din raportul preliminar al comisiei de anchetă, 4 muncitori şi două maşini excutau lucrări de întreţinere a sistemului de balizaj pe aeroport, cu aprobarea turnului de control de pe Otopeni.
După numai 14 secunde, când parcursese deja 600 de metri şi atinsese viteza de 177 kilometri la oră, avionul a izbit maşina aflată pe pistă. La ora producerii accidentului, vizibilitatea era redusă, iar dubiţa echipei de întreţinere staţiona fără să aibă girofarul în funcţiune.
Autovehiculul a fost distrus în totalitate, dar şi avionul a suferit avarii grave, având trenul de aterizare şi motorul din stânga distruse, aripa stângă deformată, precum şi alte avarii ale fuselajului.
Preşedinte comisiei care investighează acest caz a mai precizat că incidentul de pe Otopeni se încadrează în categoria accidentelor de aviaţie civilă.
ANCHETA PRIVIND ACCIDENTUL AVIATIC DE PE OTOPENI ESTE ÎN DESFĂŞURARE
Antena 3