Pentru proiectul său, ministrul Transporturilor vrea să folosească linia de cale ferată existentă de zeci de ani în nordul oraşului şi folosită foarte puţin. Linia de metrou de suprafaţă ajunge la Mogoşoaia şi apoi la Otopeni. Lungimea traseului este de 19 km. Pe 12 dintre ei există deja cale ferată. Rămân de construit numai şapte, din care un kilometru va fi un tunel.
Durata de realizare a proiectului ministerului Transportuilor ar fi de doi ani din momentul semnării contractului, în timp ce Primăria generală ar construi metroul subteran, care ar lega Piaţa Victoriei de Otopeni, în şapte ani. Edilul merge înainte cu proiectul său, chiar dacă ministrul Transporturilor îl consideră scump. Linia proiectată de Primărie ar avea 21 de staţii pe sub bulevardele 1 Mai, Expoziţiei, Şoseaua Bucureşti- Ploieşti şi Grădina Zoologică.
Proiectul ministrului transporturilor va fi prezentat Guvernului peste o lună pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici. Banii de la Guvernul japoniei, pentru proiectul primăriei generale vin însă peste cîteva luni.
Antena 3