Retailerii Lidl şi Kaufland au anunţat că vor renunţa la articolele din plastic în perioada următoare în urma angajamentului de a reduce cu 20% consumul de plastic până în 2025.
Lidl va elimina articolele de unică folosinţă din plastic, precum farfurii sau tacâmuri, până la sfârşitul acestui an.
Totodată, şi Kaufland a anunţat că până la finele anului 2019 va delista anumite articole din plastic în urma angajamentului de a reduce consumul de plastic în toate ţările cu cel puţin 20%, până în anul 2025.
Printre articolele ce urmează a fi delistate din Kaufland până la sfârşitul lui 2019 se află beţişoarele pentru urechi din plastic, paiele de plastic marcă proprie şi veselă de unică folosinţă din plastic marcă proprie - ce urmează să fie înlocuite în toate ţările cu alternative ecologice.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 119 magazine în România.
Lidl este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine şi peste 150 de centre logistice în 28 de ţări la nivel mondial.