"Erau oameni între 24 şi 46 de ani, deci foarte tineri. Ce este iar foarte grav este că se întâmplă a „n” oară să fie nişte oameni pregătiţi, specialişti într-un anumit domeniu”, a precizat Dragoş Frumosu.
„Dacă elicopterul a avut o defecţiune tehnică, până la urmă, cei ce se fac vinovaţi pentru o astfel de situaţie trebuie să răspundă şi trebuie să aibă acea responsabilitate foarte mare atunci când fac reviziile unor astfel de aparate. Dacă, într-adevăr, a fost o eroare de pilotaj - uneori ţi-e greu să crezi că nişte oameni cu o astfel de pregătire pot face aşa ceva sau li se poate întâmpla aşa ceva”.
„Sigur că ipotezele sunt foarte multe şi nu ştim deocamdată, dar, subliniez, este foarte grav şi n-aş vrea, sub nicio formă, să mai mergem în continuare după nişte verificări de luni sau poate ani de zile după care întotdeauna mortul să fie de vină”, a mai declarat Dragoş Frumos.