Campania “Viata fara sange. Doneaza rosu”, program produs de redactia de stiri Antena 3, a fost nominalizată la secţiunea "Human Interest", în cadrul editiei 2015 a New York Festivals - World’s Best Tv&Film, desfasurate la Las Vegas, pe 14 aprilie.
Andreea Ţopan, una dintre colegele noastre de la Observator, a explicat, în ediţia de joi a emisiunii "La Ordinea Zilei", ce efecte a produs campania.
"A crescut donarea de sânge cu 80% în şase săptămâni, a crescut bugetul pentru 2015 al donării de sânge, cu 300%., au donat milioane de români în patru săptămâni, peste 30.000 de oameni s-au mobilizat şi s-au alăturat campaniei, alături de echipa Observator, prin pozele de profil, pe reţele de socializare. Observator a încercat să dea şi o culoare, metaforic, acestei campanii, prin scoaterea culorii roşie din imaguni. Sunt cifre concrete. Şi această campanie merge în aceeaşi direcţie - jurnalism civic. Să facem apel către oameni să se alăture ideilor bune şi să contribuie la îmbunătăţirea atitudinii sociale."