Episodul a avut loc la sfârșitul lunii iunie, în Italia. S-a întâmplat în Gera Lario, din zona lacului Como. Clientul foarte nemulțumit a postat pe internet o fotografie a bonului fiscal cu suma suplimentară care i s-a cerut pentru operațiunea de feliere a pâinii.
Iată cum a explicat patronul acestă taxă suplimentară de 2 euro:
"Am folosit farfurii și șervețele suplimentare", a spus acesta.
"Formatul de pâine prăjită se servește deja tăiat în exact două jumătăți. Eram două persoane şi am cerut toast pe care l-am fi mâncat la masă în doi. Trebuie să plătim pentru că vrem să mâncăm pâinea prăjită în două farfurii. Incredibil, dar adevărat...”, a scris clientul.
Patronul spune însă că dacă trebuie să folosească două farfurii va cere mai mulţi bani.
"Dacă un client îmi cere să fac două porții de pâine prăjită, trebuie să folosesc două farfurii, două șervețele și să merg la masă cu două mâini.
Este adevărat că clientul are întotdeauna dreptate, dar este la fel de adevărat că solicitările suplimentare vin cu un cost", a răspuns managerul localului.