Antena 3 CNN Actualitate Inedit Revoluţie în shopping. Metoda smart prin care probezi o haină fără să o pui pe tine

Revoluţie în shopping. Metoda smart prin care probezi o haină fără să o pui pe tine

Redacția Antena 3 CNN
1 minut de citit Publicat la 08:00 26 Noi 2023 Modificat la 08:00 26 Noi 2023
revolutie shopping metoda smart haine
Revoluţie în shopping: Metoda smart prin care probezi o haină fără să o pui pe tine Sursa foto: Getty Images

AB Systems, companie românească producător de etichete smart, lider în ecosistemul de etichetare RFID (Radio Frequency Identification) și barcode pentru domeniul automotive, introduce în experiența de cumpărare din retail oglinda Smart RFID Mirror, ce include tehnologie RFID și Realitate Augmentată (AR).

Smart RFID Mirror reprezintă interfața clientului cu soluția completă de retail ce înglobează tehnologiile momentului. Ecosistemul complet îmbină software de gestiune și utilizare, integrări cu sistemele de retail, bază de date și etichetare RFID. Investiția totală într-un sistem inteligent complet se amortizează în până la 12 luni, pentru un magazin cu o suprafață de 100 mp.

Beneficiile Smart RFID Mirror pentru clienții lanțurilor de retail includ: asistență pe tot parcursul procesului de cumpărare: clienții pot vedea cum le vine un articol de îmbrăcăminte și cum se potrivește cu alte articole și accesorii vestimentare; informații complete despre produs: detalii despre materiale, mărime, preț și altele, care îi ajută să ia o decizie; accelerarea procesului de cumpărare: utilizatorii pot vedea rapid dacă un produs le satisface nevoile; recomandarea altor articole în timp real: când clienții aduc un produs în fața Smart RFID Mirror, primesc recomandări pentru alte articole complementare și posibile combinații de produse; solicitarea unei alte culori sau mărimi direct din cabina de probă: clienții pot solicita unui angajat să le aducă un articol într-o altă culoare sau mărime, scrie Adevărul.ro.

Angajatul primește o alertă și aduce produsul necesar; conectivitate cu rețelele de socializare: utilizatorii pot partaja imagini cu produsele sau chiar fotografii cu ei înșiși cu hainele suprapuse pe imaginea lor, pe rețelele de socializare; informații prin e-mail: dacă clienții își introduc adresa de e-mail, aceștia primesc imagini și informații despre articolele vestimentare pe care le-au selectat sau le-au probat.

RFID este un transfer wireless de date de la și către o etichetă electronică atașată unui produs, ce permite identificarea unică și rapidă a produsului respectiv.

Componentele-cheie ale unui sistem RFID includ eticheta smart, hardware-ul și software-ul aferent. RFID are o serie de avantaje față de alte metode de identificare, cum ar fi codurile de bare - este mai rapid și mai eficient.

×
TOP articole
x close