"Această mașină fabricată în 1948 are un motor de 5.2L pe benzină, cu 8 cilindri în linie, iar proprietarul a refăcut-o aproape în totalitate în anul 2019", au scris cei de la Registrul Auto Român, pe pagina de Facebook, unde au publicat și câteva fotografii cu modelul.
Inginerii de la RAR Bacău au descoperit un buton secret în torpedoul unui Audi, iar proprietarul a rămas fără ITP
Un şofer a mers la Registrul Auto Român pentru a-şi lua certificatul de Inspecţie Tehnică Periodică. Dar a făcut mai multe greşeli!
"Posesorul acestui autovehicul a venit la RAR Bacău pentru redobândirea certificatului de înmatriculare, reținut pentru lipsa ITP. Până aici, nimic anormal am putea spune, cu excepția faptului că a circulat fără inspecția tehnică periodică valabilă. Si cu excepția lipsei filtrului de particule (DPF). Și cu excepția prezenței unui sistem de tipul “exhaust cut-off”, care putea fi activat din telecomandă. Practic, această improvizație face ca evacuarea gazelor și a sunetului să se facă înainte de toba finală.
Lipsa filtrului de particule (DPF), combinată cu schimbarea fluxului normal al evacuării, nu mai asigură încadrarea în norma de poluare specifică acestui autovehicul și reprezintă o modificare neomologată adusă sistemului de evacuare. Pe scurt, motiv de respingere la inspecția tehnică periodică", au scris cei de la RAR pe Facebook.