Lucian a ajuns de urgență la Spitalul Judeţean Suceava, duminică, cu fiica sa, după ce un coleg i-a zgâriat ochiul cu un băţ.
“Auzisem eu că duminica nu sunt oftalmologi de gardă, dar nu prea aveam de ales. Am ajuns la oftalmog. Nu era medic... însă era o doamnă asistentă care poate fi dată ca exemplu de "aşa DA". Am doar cuvinte de laudă la adresa acestei doamne şi mă înclin. I-a verificat ochiul şi văzul, a constatat o leziune pe cornee, a curăţat şi a aplicat un tratament. Şi ne-a chemat a doua zi dimineaţă, la prima oră, să ne vadă un medic specialist”, a scris Lucian Baltaru, pe Facebook.
A doua zi, tatăl şi-a adus fiica la spital luni dimineaţă, la ora 8, şi a aflat că era de gardă doctoriţa Georgeta Martiniuc, care avea la uşă 17 pacienţi. Preocupat de starea de sănătate a fetiţei, Lucian Baltaru a intrat în cabinet pentru a întreba când ajunge doctoriţa. “Am intrat în cabinet şi am întrebat asistenta când vine şi de ce nu este deja acolo. "O sun de la 8. Îmi dă ocupat sau îmi scrie sms " zice asistenta. Ies din cabinet. Era deja ora 9 fără 1 minut... Fac rost de numărul directorului medical - Dl. Dr. Macovei. Şi sun. Spre surprinderea mea, răspunde prompt şi îmi ascultă oful. Promite că se rezolvă imediat. Şi aşa a fost. În câteva minute, a ajuns mult stimata doamnă doctor într-un suflet la cabinet. Pentru că fetita era singurul pacient copil şi cu dureri, ne-a chemat pe noi primii în cabinet. Şi in loc să-şi facă treaba, a început ancheta...! M-a intrebat dacă eu am sunat cumva la director (spune-i acum că tu ai fost, când copilul ti-e în mâna ei...), i-a zis asistentei ca TREBUIE să afle cine a sunat, că este IMPORTANT să afle cine a fost la director şi de astea”, a scris pe Facebook tatăl micuţei paciente.
Bărbatul susţine că toată consultaţia ar fi durat 30 de secunde, după care pacienta ar fi fost chemată la cabinetul privat al medicului, care se află pe strada Mărăşeşti din Suceava. “M-am blocat. Am venit la UPU ca să-mi fac programare la cabinetul privat al unei...duamne doftor.!? Am iesit. M-am dezmeticit un pic şi am pus mâna pe telefon. Pe cine să sun? Pe directorul medical, ca doar a fost atât de amabil. (…) Şi-i povestesc ce şi cum. Mă invită să scriu o plângere şi să o înregistrez la secretariat. Îi spun că am un copilaş cu dureri şi chiar nu am chef. Insistă de mai multe ori să înregistrez o plângere, pentru că doar astfel putem schimba lucrurile. I-am spus ca ma mai gândesc“, mai spune tatăl, potrivit Adevarul.