Zuckerberg și-a exprimat dubiile că lupta va avea, într-adevăr, loc, dar a precizat că a propus data de 26 august pentru confruntare.
Într-o postare pe Threads, rețeaua pe care a lansat-o recent drept concurent direct al X (Twitter), el a afirmat: "Sunt pregătit astăzi... dar (Musk) nu a confirmat".
Într-adevăr, Elon Musk, în vârstă de 52 de ani și adept declarat al sedentarismului, a spus recent că "data exactă nu a fost fixată" și că el însuși ar putea suferi o intervenție chirurgicală în viitorul apropiat.
Totuși, patronul X a declarat duminică că faptul că această confruntare, deocamdată ipotetică, va fi transmisă în direct pe platforma sa de socializare și că încasările vor merge către organizațiile de caritate pentru veterani.
Citește și: Elon Musk spune că se va antrena dacă meciul în cușcă, dintre el și Mark Zuckerberg, chiar va avea loc
Elon Musk: "Bărbaților le place războiul"
Întrebat de un utilizator al platformei care este obiectivul acestui meci, Musk a răspuns: "Este o formă civilizată de război. Bărbaților le place războiul."
Mark Zuckerberg, în vârstă de 39 de ani și practicant al artelor marțiale, a replicat la ideea că lupta va fi transmisă pe X, sugerând că ar trebui utilizată o platformă mai fiabilă, care chiar poate strânge bani pentru organizații de caritate".
În general, perspectiva luptei în cușcă a celor doi a fost însoțită, în ultimele luni, de ironii și autoironii care au subminat orice pretenție de seriozitate a ipoteticului eveniment.
Inițiativa i-a aparținut lui Elon Musk, în iunie. Tot el a propus și lupta în cușcă, un gen de confruntare care implică reguli puține.
Când Zuckerberg i-a confirmat acordul de principiul și i-a cerut să specifice o locație, Musk a răspuns cu "Vegas Octagon", o arenă profesionistă pentru luptele din Ultimate Fighting Championship (UFC).
De ce s-ar lupta în cușcă Elon Musk și Mark Zuckerberg
În legătură cu pregătirile pentru marele meci, Mark Zuckerberg a spus: "Iubesc artele marțiale și voi continua să concurez cu oamenii care se antrenează".
La rândul său, Elon Musk a afirmat: "Am o mișcare grozavă pe care o numesc 'The Walrus' (morsa), în care mă întind deasupra adversarului meu și nu fac nimic."
Miza este, aparent, una menită să atragă utilizatori pe cele două rețele sociale, care se confruntă, fiecare, cu probleme.
Lansată la începutul lunii iulie, Threads a atras inițiat peste 100 de milioane de înscrieri în câteva zile, însă a pierdut ulterior mai mult de jumătate dintre utilizatori, după cum a recunoscut însuși Zuckerberg.
La rândul său, X s-a confruntat cu critici și pierderi de venituri din publicitate de când Elon Musk a preluat compania și a efectuat concedieri în masă.