A fost umilit de un client, iar ospătarul a refuzat să-l mai servească. Ceea ce a urmat însă întrece orice așteptare.
Andy Foster, în vârstă de 45 de ani, suferă de autism de șapte ani și s-a angajat la restaurant din nevoia de a-și ajuta mama care suferă de Alzheimer și care nu mai poate munci. Iar bărbatul se descurcă excelent.
Cu toate acestea, nu a scăpat de-a lungul timpului de bătaia de joc a unora dintre cei care veniseră să ia masa acolo.
Când unul dintre aceștia l-a jignit foarte tare, Andy a refuzat să-l mai servească și s-a dus la patronul restaurantului, care s-a prezentat la masa clientului pentru a tranșa problema.
La întrebarea ironică „de ce l-ați angajat?”, Mike a dat următorul răspuns:
„Angajăm oamenii evaluând experienţa lor, cunoştinţele şi pasiunea pentru muncă…Nu culoarea pielii, aspectul fizic, numărul de tatuaje, mărimea hainelor, apartenenţa religioasă şi starea de sănătate. Noi nu discriminăm! Dacă dv. o faceţi…Atunci vă rugăm să nu rezervaţi o masă la Grenache. Nu meritaţi timpul nostru, efortul sau RESPECTUL!”.
În plus, patronul a povestit incidentul și pe pagina de Facebook și a decis chiar să ia atitudine.
Mike le cere clienților care se simt ofensați să fie serviți la masă de o persoană cu autism să nu-i mai calce pragul, scrie Mirror.