Pe 21 noiembrie, pentru al patrulea an consecutiv în România se organizează Black Friday, cea mai mare sărbătoare a reducerilor. Dar pentru că românilor le place shoppping-ul, si mai ales reducerile, la noi sărbătoarea s-a extins.
Aşa se face că avem companii care au inceput inca de ieri promotiile şi s-au gândit să organizeze evenimentul pe mai multe zile, în vreme ce altele au oferte care ţin toată luna.
Pregătirile sunt în toi: stocuri de câteva ori mai mari, angajaţi suplimentari şi investiţii în servere şi software pentru ca site-urile să nu se mai blocheze din cauza traficului prea mare.
Anul acesta se estimează că aproape 6 milioane de români intenţionează să cumpere produse de Black Friday.
Toate detaliile par atent puse la punct. Ce mai rămâne acum este să aşteptăm ofertele, care anunţă reduceri de până la 80%.
Va sfătuim totusi să aruncaţi o privire la preţuri înainte de 21 noiembrie, ca să nu riscaţi să fiţi păcăliţi de reduceri fictive.