Celebra frunză care însoţeşte nou-lansatul brand de turism al României a captat atenţia cititorilor Antena3.ro. După descoperirea similitudinii dintre logo-ul ?conceput? pentru brandul României şi cel al unei companii britanice, cititorii au descoperit o altă firmă care utilizează acelaşi simbol.
Este vorba despre un centru comercial din Slovenia, al cărui logo este reprezentat de ?foaia verde? care a fost inclusă şi în noul brand turistic al României. Singura diferenţă este faptul că frunza a fost poziţionată invers.
Noul brand turistic al României a fost lansat, săptămâna trecută la Shanghai, în prezenţa miniştrilor Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi a foştilor sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Brandul conţine sloganul "Explore the Carpathian garden" şi un element grafic reprezentat de o frunză. Acest din urmă logo a stârnit controverse în presa românească după ce s-a descoperit că seamănă izbitor cu cel al unei companii britanice de transport.
Antena3.ro