Decizia a fost luată, prin hotărâre, în şedinţa de marţi a Guvernului.
Suma de 2,5 milioane lei va fi obţinută prin scăderea, în bugetul ministerului, a volumului cheltuielilor pentru rapoarte de evaluare în procesul de privatizare şi postprivatizare, respectiv de la 11 milioane lei la 8,5 milioane lei.
Încă nu s-au lecuit de înşelătorii. Riscăm un nou scandal cu FONDURI EUROPENE, pe calea ferată
"Creşterea volumului cheltuielilor pentru reclamă şi publicitate este justificată de atragerea unui număr cât mai mare de potenţiali cumpărători în achiziţia pachetului de acţiuni pe care Ministerul Transporturilor îl gestionează la CFR Marfă în calitate de acţionar în numele statului român", a explicat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Andrei Zaharescu, citat de Mediafax.
Privatizarea CFR Marfă este unul din angajamentele asumate de Guvern prin acordul cu Fondul Monetar Internaţional.
Termenul de depunere a documentaţiei de participare la etapa de precalificare pentru privatizarea CFR Marfă a fost recent prelungit până pe 8 mai, de la 22 aprilie, iar termenul final pentru deschiderea ofertelor şi desemnarea câştigătorului este 20 iunie.
Trenul "va zbura" spre litoral, de săptămâna viitoare. Asta promite şeful Transporturilor. Vezi cât costă un bilet Bucureşti-Constanţa
Licitaţia pentru pachetul de 51% din acţiunile CFR Marfă va porni de la un preţ de 180 milioane de euro. Procedura va avea trei etape - precalificare, negociere pe bază de oferte preliminare şi neangajante, respectiv licitaţie cu ofertă în plic.