Platforma Google pentru IMM-uri este organizată în trei secțiuni. În prima antreprenorii se pot familiariza cu o serie de instrumente gratuite prin care își pot gestiona mai bine relația cu clienții, pot administra un spațiu online pentru afacerea lor, pot descoperi interesele consumatorilor și pot găsi oportunități internașționale.
A doua secțiune este dedicată consultanței online de care antreprenorii pot beneficia: sesiuni individuale de consultanță susținute de traineri specializați prin care vor învăța cum să utilizeze intrumentele Google și sfaturi despre gestionarea digitală a afacerii pe timp de criză.
În ultima secțiune, firmele pot găsi o listă de servicii și produse oferite de diverse companii afacerilor care vor să-și îmbunătățească prezența online, de la opțiuni de vânzări digitale, implementarea plăților online și eficientizarea muncii de la distanță.
În privința ajutorului ce trebuie să vină din partea statului, Guvernul încă analizează câteva variante pentru acordarea de fonduri europene în sprijinul firmelor.
Mai multe detalii, de la Luciana Cocoș în rubrica "Safe Income".