Celebra frunză pentru care Elena Udrea a plătit 900.000 ca să o asocieze cu bradul turistic al României este folosită şi de
Poşta din Slovenia. Frunzuliţa poate fi observată pe toate maşinile ce transportă timbre, scrisori sau alte bunuri ale instituţiei slovene, scrie
Jurnalul Naţional.
Poşta din Slovenia nu este însă prima companie care folosesşte deja celebra frunză pentru promovarea imaginii sale. Şi un centru comercial din Slovenia are un logo reprezentat de „foaia verde” din bradul turistic al României.
Brandul turistic al României a fost lansat vara trecută la Shanghai, în prezenţa miniştrilor Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi a foştilor sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Brandul conţine sloganul "Explore the Carpathian garden" şi un element grafic reprezentat de o frunză.
Logo-ul a stârnit controverse în presa românească după ce s-a descoperit că seamănă izbitor cu cel al unei companii britanice de transport.