Trei milioane de euro au lăsat, în Bucureşti, turiştii veniţi la Raliul FIA GT. Aproximativ 5.000 de străini au venit, în România, special pentru acest eveniment automobilistic. Doi ani de muncă, planuri urbanistice elaborate, şi trei zile de spectacol. Pe scurt, România a intrat în calendarul curselor de raliu. Şi nu a făcut-o rău. Cursele din Bucureşti au fost transmise în 198 de ţări. Prin urmare, Bucureştiul a intrat în 800 de milioane de case. La ora bilanţului, România iese pe plus.
Numai că, la capitolul spectatori, raliul nu s-a bucurat de prea mare succes. 20.000 de bilete vândute pentru cele trei zile de adrenalină din faţa Palatului Parlamentului. Înainte de startul FIA GT, organizatorii estimau că vor fi vândute nu mai puţin de 60.000 de tichete. Din câte se pare, nici episodul câinelui nu a afectat prea mult bilanţul. Câinele care a intrat pe circuit în timpul curselor a fost motiv de glumă pentru organizatori. Îl vor adopta şi îl vor ridica la rangul de mascotă a competiţiei.
Antena 3