"În ceea ce priveşte legătura dintre Gara de Nord şi Otopeni, Magistrala 6, aşa cum este numită, daţi-mi voie să vă spun că un miliard şi vreo 200 de milioane de euro cât este estimarea pentru această magistrală, mie personal mi se pare uriaşă, şi eu nu cred că vom avea vreodată pasageri pentru ca această linie să fie eficientă. Dacă această magistrală nu va face decât legătura între aeroportul Otopeni şi Gara de Nord, vreau să vă gândiţi că nivelul maxim de pasageri pe care îl poate avea este reprezentat de nivelul maxim de pasageri al aeroportului. Dacă faceţi o comparaţie cu nivelul de pasageri pe care îl are pe un tronson similar Metrorex, veţi vedea că este de vreo sută de ori mai mare. Suntem într-o situaţie uşor delicată, pentru că există un contract cu japonezii, eu o să propun Guvernului să înlocuim acest proiect cu un proiect suprateran, pentru că avem infrastructură feroviară până aproape de aeroportul Otopeni şi am putea prelungi această infrastructură şi eventual să o introducem în subteran, în zona aeroportului Otopeni, şi să avem o legătură de zece ori mai ieftină şi care să parcurgă această distanţă într-un timp similar", a spus ministrul, într-o conferinţă de presă, potrivit Mediafax.
El a adăugat că această variantă este doar ideea sa şi că nu a fost discutată în amănunt cu premierul, urmând să se stabilească dacă aceasta va fi considerată fezabilă.
Întrebat în luna martie despre Magistrala 6, Fenechiu spunea că acest tronson se află în stadiul de proiectare, fiind vizată atragerea de fonduri europene pentru finanţarea lucrărilor.