Toate facturile erau emise în aceeaşi zi: 26 octombrie 2021. Prima era în valoare de 111,21 lei, a doua era de 2.411,46 lei, următoarea de 15.796,82 lei şi ultima de 59.717, 37 lei.
Compania ENEL a transmis un comunicat în care a menţionat că a decis blocarea facturării clientului, până la rezolvarea situaţiei. Iar situaţia a fost rezolvată destul de repede.
”A venit o echipă de la Distribuţie şi au găsit problema. La panoul electric era un scurtcircuit. De aceea contorul înregistra enorm.
Aşa mi-au spus. Eu, de altfel, le spusesem că am scos totul din priză şi am văzut că acel contoar continua să meargă, dar până când povestea nu a devenit publică nu i-a interesat.
Eu nu ştiu, însă, ce am plătit în tot aceşti ani. Nu cred că cineva va clarifica şi această problemă. De fapt, ei mă furau pe mine", a declarat femeia pentru Adevărul.
”Am un TV, un frigider, un boiler şi 4 becuri”
”Cum să consum atât? E imposibil. Eu stau într-o casă cu două camere, am un TV, un frigider şi 4 becuri. Maşina de spălat am cumpărat-o recent, în luna octombrie 2021. Cum să consum atât?", a declarat Elena Mandocescu