Pasagerii
din avionul avariat marţi pe aeroportul Henri Coandă nu vor primi
despăgubiri, pentru că nu au fost răniţi. Aşa a anunţat
directorul companiei Carpatair, care le cere totuşi scuze oamenilor
pentru neplăcerile suferite la aterizare. Carpatair precizează că
Roamvia trebuie să regleze relaţia cu pasagerii, pentru că avionul
şi echipajul erau ale ei. O comisie de anchetă a Ministerului
Transporturilor va analiza parametrii de zbor şi discuţiile din
cabina piloţilor, care au fost înregistrate.
Evenimentul
de marţi seară de pe Aeroportul Otopeni a fost calificat drept
accident aviatic, din cauza avariilor suferite de aeronavă.
Directorul Direcţiei Investigaţiei Transport Aerian din Ministerul
Transporturilor, Mircea Ciucă, spune că în perioada următoare
vor fi interpretate datele înregistrate la bord înainte
şi după aterizare. Membrii comisiei de anchetă sunt de părere că
investigarea acestui caz va dura luni de zile.
Antena 3