Același lucru s-a întâmplat și în cazul unei familii din București care a fost păcălită de proprietara unei garsoniere. În loc de ”finisări și dotări noi”, așa cum era scris în anunț, familia a găsit praf, vase murdare, și o atitudine absolut neprietenoasă din partea proprietarilor.
„Ni s-a dat o altă garsonieră, nu cea rezervată. Aceasta în care am fost cazați nu avea apă caldă deloc, nu se făcuse curat în ea, era un praf de nedescris. Deși garsoniera era de lux, nu aveam saci menajeri, burete și detergent de vase ca să spăl paharele foarte murdare de la bucătărie, ca să le putem folosi. Terasa era foarte prăfuită și fără uscător pe care să ne punem lucrurile ude.
Deși știa că suntem 2 adulți și 1 copil nu s-a asigurat ca oferă condiții pentru cei 300 de lei solicitați și plătiți la cazare, iar când nu a reușit să rezolve cu apa caldă, ne-a reproșat că a băgat benzină de 150 de lei să vina să ne rezolve problema și că pe lângă faptul că nu ne convine că nu avem apă caldă, mai avem și alte observații. A zis să plecăm că ne dă banii înapoi, deși era 7.00 seara, sâmbătă, și aveam un copil de 3 ani obosit și nespălat după o zi de plajă”, povestește femeia, potrivit replicaonline.ro.