Faimosul sos cu usturoi produs de KFC, cunoscut sub numele Glenn, din care se vând peste 8 milioane de unităţi anual, va fi disponibil în toate magazinele Lidl din ţară, începând de astăzi.
„Sosul cu usturoi este cel mai bine vândut produs din portofoliul KFC România. Având în vedere rezultatele excelente, dar şi numeroasele studii de piaţă care ne-au arătat interesul crescut al consumatorilor de a avea sosul acasă, decizia de a extinde business-ul a venit firesc. Urmând aceeaşi reţetă clasică şi îndrăgită de consumatori, am dezvoltat un proiect pilot şi un produs potrivit pentru piaţa de retail, care va fi disponibil în toate magazinele Lidl din întreaga ţară”, a spus Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group.
Sosul cu usturoi, cunoscut şi sub numele Glenn, a fost lansat în exclusivitate pentru fanii din România, cu 20 de ani în urmă, odată cu intrarea pe piaţa românească a lanţului de restaurante KFC. Sosul este un produs local, creat pentru a satisface apetitul românilor pentru usturoi, conform studiilor, cel mai apreciat ingredient în reţete. Va fi disponibil în magazine în ambalaj de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC”, transmite adevarul.ro.