Antena 3 CNN Actualitate Fabulospirit costă România 5 milioane de euro

Fabulospirit costă România 5 milioane de euro

1 minut de citit Publicat la 20:23 28 Feb 2007 Modificat la 20:23 28 Feb 2007
Fabulospirit costă România 5 milioane de euro
Campania de imagine de ţară ?Romania - Fabulospirit? pregătită de Ministerul Afacerilor Externe (MAE) va costa cinci milioane de euro, fonduri ce vor fi alocate printr-o Hotărâre de Guvern, a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, purtătorul de cuvânt al MAE, Corina Vinţan. Astfel, MAE doreşte demararea campaniei în luna mai, urmând să fie organizată o licitaţie prin care să fie selectate cel puţin două agenţii de publicitate cu capacitatea de a implementa campania la nivelul ţărilor membre ale UE. Lucian Georgescu a subliniat că 'Romania - Fabulospirit' nu este o campanie de brand de ţară, ci o campanie tactică de imagine în contextul conjunctural al aderării României la Uniunea Europeană şi al necesităţii diferenţierii acesteia în ansamblul de 27 de ţări membre.

Reprezentantul GAV/Scholz&Friends a ţinut să arate că, deşi conceptul de ?fabulospirit? a inflamat presa şi opinia publică din România, acesta este unul serios, reprezentând un discurs care doreşte să rupă tăcerea despre valorile spirituale ale României. El a ţinut să explice faptul că ?spirit? este tradus ca alcool doar pe poziţiile nouă şi zece în dicţionarele de limbă engleză de specialitate şi nu face în nici un caz referire la ?băşcălia? specifică românilor. Conform demo-ului prezentat de Georgescu, campania se va baza pe reflectarea spiritului creativ din poveştile de succes Brâncuşi, Henri Coandă, Nadia Comăneci, dar şi pe prezentarea unor alte elemente specifice cum ar fi sfinxul din Bucegi, hora românească, legendele misterioase ale războinicilor daci. Campania proiectată de MAE are în vedere spoturi TV pe principalele canale paneuropene, dar şi pe cele de nişă lingvistică, publicitate scrisă, evenimente culturale şi un concert live de mare anvergură.

Rompres

×
x close