Reprezentantul GAV/Scholz&Friends a ţinut să arate că, deşi conceptul de ?fabulospirit? a inflamat presa şi opinia publică din România, acesta este unul serios, reprezentând un discurs care doreşte să rupă tăcerea despre valorile spirituale ale României. El a ţinut să explice faptul că ?spirit? este tradus ca alcool doar pe poziţiile nouă şi zece în dicţionarele de limbă engleză de specialitate şi nu face în nici un caz referire la ?băşcălia? specifică românilor. Conform demo-ului prezentat de Georgescu, campania se va baza pe reflectarea spiritului creativ din poveştile de succes Brâncuşi, Henri Coandă, Nadia Comăneci, dar şi pe prezentarea unor alte elemente specifice cum ar fi sfinxul din Bucegi, hora românească, legendele misterioase ale războinicilor daci. Campania proiectată de MAE are în vedere spoturi TV pe principalele canale paneuropene, dar şi pe cele de nişă lingvistică, publicitate scrisă, evenimente culturale şi un concert live de mare anvergură.
Rompres