Campania de promovare turistică a României îşi anunţă startul la început de vară. Ministerul Turismului are planuri mari: pune la punct atât o promovare pe plan intern, cât şi pe plan extern, aceasta din urmă fiind anunţată ca cea mai importantă. Firmele care vor asigura campaniile de marketing pentru acest proiect vor fi desemnate în urma unei licitaţii ce va fi organizată luna aceasta. Aşadar, probabil că promovarea propriu-zisă se va realiza undeva la mijlocul verii, când majoritatea oamenilor şi-a terminat o parte din concediu sau au planificat deja unde vor merge pentru restul verii. E adevărat că ofertele vor cuprinde şi perioada Crăciunului, dar adevărata miză pentru ţara noastră este perioada călduroasă, după cum arată cifrele.
Vor fi promovate Delta Dunării, programele de toamnă pentru litoral, vacanţele la ţară şi ofertele de petrecere a Crăciunului. Campania de promovare turistică a României prevede şi realizarea unor emisiuni de turism şi va costa circa 1,5 milioane de euro, sumă ce va fi alocată de la buget. Autorităţile sunt optimiste în privinţa numărului de turişti care îşi vor petrece concediul în România în această vară. Cel puţin pe litoral vor veni cu 15% mai mulţi turişti comparativ cu anul trecut, spune Lucia Morariu, secretar de stat în Ministerul pentru Comerţ şi Turism.
Antena 3