Antena 3 CNN Actualitate Elena Udrea promite un brand turistic naţional pentru care va cheltui 75 milioane de euro

Elena Udrea promite un brand turistic naţional pentru care va cheltui 75 milioane de euro

1 minut de citit Publicat la 04:37 12 Mar 2009 Modificat la 04:37 12 Mar 2009
Elena Udrea promite un brand turistic naţional pentru care va cheltui 75 milioane de euro
Brandul turistic al României ar putea fi gata până la sfârşitul anului, pentru brand şi promovarea acestuia fiind disponibilă suma de 75 de milioane de euro, iar din 2010 acest produs ar urma să fie promovat, a declarat ministrul turismului, Elena Udrea.

"Licitaţia pentru brandul turistic al României va avea loc probabil săptămâna aceasta şi intenţionăm ca până la sfârşitul anului să avem acest produs, urmând ca de anul viitor să îl promovăm", a afirmat Elena Udrea, citată de Newsin.

Fosta guvernare a aprobat, la începutul lunii februarie 2008, Programul anual de marketing şi promovare turistică. Acesta se referă, printre altele, la popularizarea destinaţiilor şi a produselor turistice româneşti, la realizarea unor studii de marketing şi crearea brandului turistic naţional, la participarea la expoziţii de turism în ţară şi în străinătate.

Ministrul a mai anunţat că instituţia pe care o conduce şi operatorii hotelieri de pe litoral vor relua la sfârşitul lunii aprilie discuţiile cu grupul german TUI, pentru a-l convinge să revină pe piaţa românească .

"Vom relua discuţiile cu reprezentanţii TUI şi ei vor veni la sfârşitul lunii aprilie în România pentru a discuta cu operatorii de pe litoral. Este foarte important să fim prezenţi în catalogele lor", a spus Udrea, la Târgul Internaţional de Turism de la Berlin.

Primele discuţii cu reprezentanţii celui mai mare tour-operator din lumea au avut loc, neoficial, la sfârşitul lunii ianuarie, după trei ani de la retragerea din România, potrivit unui document semnat de Elena Udrea .

În 2006, grupul TUI a renunţat să mai aducă turişti în România şi a scos din cataloagele de promovare staţiunile turistice româneşti, nemulţumit de condiţiile de cazare, preţurile mari practicate de hotelieri, zgomotul şi lipsa curăţeniei din localităţi.

În octombrie 2008, Detlef Hohne, director în cadrul grupului TUI pentru Maroc, Bulgaria şi România, declara agenţiei MEDIAFAX că România nici măcar nu ştie care îi sunt punctele tari cu care poate intra în competiţie cu alte ţări şi că va mai dura câţiva ani până când îşi va rezolva problemele care îi afectează turismul.

Prezentă la târgul de turism de la Berlin, Elena Udrea a declarat că ar vrea să înceapă o campanie de promovare a mitului Dracula, eventual prin realizarea unui circuit tematic prin oraşele în care personajul a trecut. Aceeaşi temă a fost ?promovată? şi de fostul ministru Dan Matei Agaton. Acesta dorea să facă chiar un Parc Dracula.
Antena3.ro

×
x close