„Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații! Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare. În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret”, transmite compania, potrivit Mediafax.
Totodată, compania precizează că persoanele fizice nu trebuie să depună nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin, iar persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind Plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete aici https://www.eon.ro/plafonare-pret.
• Ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin.
• Persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate pot depune o solicitare online, prin accesarea https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119
• Când aveți nevoie să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita folosind serviciul E.ON eBooking pe https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.
Informațiile din mesaj privind necesitatea unei deplasări în magazinul E.ON și depunerea unei cereri până la 1 octombrie pentru a beneficia de ajutor sunt false”, informeaza E.ON.