Antena 3 CNN Actualitate Drumuri fără autorizații, mii de oameni în pericol. Cum vor tehnocrații să atragă investitori

Drumuri fără autorizații, mii de oameni în pericol. Cum vor tehnocrații să atragă investitori

S.T.
1 minut de citit Publicat la 16:09 23 Apr 2016 Modificat la 16:09 23 Apr 2016
auto.jpg

11 proiecte importante de drumuri şi autostrăzi, unele deja date în circulaţiei, alte în construcţie au fost realizate, cu acordul Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi, fără a avea autorizaţie de construire. Deci, ilegal.

O confirmă un document al ministerului Fondurilor Europene trimis Ministerului Transporturilor care avertizează că statul român este pe punctul de a pierde peste 400 de milioane de lei, dacă nu soluţionează problema. 

La această sumă se adaugă şi absorbţia precară din fostul exerciţiu financiar european.

Imaginea dezastrului de pe autostrada Sibiu - Orăștie

Dezastrul de pe autostada Sibiu-Orăştie este din ce în ce mai vizibil.

Din cauza alunecărilor de teren şi a apei infiltrate în sol, lotul 3 al autostrăzii, închis toamna trecută pentru reparaţii, a devenit habitat pentru broaşte.

Băltoacele sunt pretutindeni, iar în unele locuri apa se întoarce la suprafaţă sub forma unor izvoare.

Fotografiile apărute pe internet arată o autostradă pustie, pe care n-a călcat picior de muncitor.

Reamintim, pe autostrada Sibiu-Orăştie sunt şapte puncte critice unde alunecările sunt grave, care au nevoie acum nu de reparaţii, ci de reconstrucţie.

CNADNR trebuie să reparare drumul cu forţe proprii şi utilaje închiriate din cauza cheltuielile mari, care nu mai pot fi acoperite de contract.

Cum vor tehnocrații să atragă investitori?

Prin pliantul „România, o oportunitate”, Finanţele  vor să convingă investitorii să vină în România, dar nu prea au cu ce.

×
x close