Doi judecători din Timişoara au oprit un film de desene animate la cinematograful din Mall pentru că nu au apucat să vadă începutul.
Potrivit banatulazi.ro, judecătorii au venit la cinema cu un grup de 20 de copii care participau la ziua de naştere a fiului unuia dintre ei.
Au făcut scandal când au văzut că pe ultimele trei rânduri din sală, unde voiau ei să se aşeze, se aflau alte persoane. Şi, pentru că filmul începuse de 15 minute, au cerut reluarea proiecţiei, lucru care s-a şi întâmplat, în huiduielile celor prezenţi în sală.
Jurnaliştii de la banatulazi.ro spun că în sală se afla şi o avocată care i-a recunoscut pe cei doi judecători.
----------------------------
Drept la replica:
In data de 27.10.2016 am rezervat (pt data de 30.10.2016) online pe site-ul cinema-city 18 locuri (ultimele 3 randuri din partea dreapta a salii) la filmul Berzele. In momentul in care am intrat in sala de spectacole, contrar celor consemnate in articol, filmul nu era inceput, ruland doar reclamele dinaintea filmului; am constatat atunci ca 6 persoane ocupau locurile rezervate de noi.
Le-am solicitat persoanelor respective sa elibereze locurile. 4 persoane s-au conformat, cu exceptia doamnei avocat Kovacs Gabriela (insotita fiind de fiul sau), care sustinea ca are bilete pe aceleasi locuri. I-am aratat biletele cumparate si i-am spus ca este imposibil sa aiba bilete pe aceleasi locuri. Cand doamna avocat a scos biletele din poseta si mi le-a aratat, am constatat ca isi cumparase din greseala bilete pt spectacolul din 29.10.2016.
Desi si-a dat seama ca gresise si ca spectacolul la care avea bilete se terminase de 24 de ore (conditii in care nici macar nu trebuia lasata sa intre in sala), doamna avocat a refuzat sa elibereze locurile, spunand ca nu este greseala ei si ca a achizitionat biletele in 29.10.2016 (chipurile inaintea mea). În aceste conditii, am solicitat sprijinul angajatilor cinematografului, care, in cele din urma, desi amenintati cu reclamatii de doamna avocat, au convins-o sa se mute pe alte locuri.
Pentru ca doamna avocat nu s-a lasat usor convinsa si intrucat intre timp filmul incepuse de 2 minute, din proprie initiativa angajatii cinematografului au dispus reluarea filmului, fara a fi formulata vreo cerere in acest sens. Mentionez ca in niciun moment sotia mea, Mihaela Roibu, nu s-a aflat in incinta cinematografului (contrar celor mentionate in articol). Arat, de asemenea, ca nu mi-am declinat calitatea si nu m-am folosit de functie, desi s-a acreditat acest lucru de autorul articolului.
Regretabil este ca nici celor de la Cinema City, nici mie, nici sotiei, nu ni s-a cerut un punct de vedere inainte de publicarea articolului, iar doamna avocat, in loc sa-si recunoasca greseala, s-a dus sa se planga la presa.
Scarlatescu Ovidiu-Stefan
----------------------------
DREPT LA REPLICA
Urmare a afirmatiilor false si denigratoare apărute în spatiul public în ultimele zile, care tind să acrediteze o pretinsă atitudine abuzivă a subsemnatei, Mihaela Roibu si a sotului meu, Ovidiu Stefan Scărlătescu, prin uzul de functie spre a obtine beneficii, pentru deplina elucidare a situatiei de fapt, vă comunic că, potrivit răspunsului oficial furnizat de către Cinema City, prin persoana domnului Cristian Dumbravă, district manager Cinema City Romania, „biletele clientei (n.a.Kovacs Gabriela) erau pentru o zi anterioară. Din păcate, plasatorul de la intrare nu a observat data de pe bilet si i-a permis clientei accesul in sală, iar aceasta s-a asezat pe locurile notate pe bilete”.
Conform Regulamentului Cinema City Romania, fiecare client are obligatia de a respecta rândul si locul marcat pe bilet (http://www.cinemacity.ro/reguli).
La întrebarea „Dacă angajatilor cinematografului li s-a solicitat sprijinul întrucât doamna mentionată nu dorea sa cedeze locurile (ocupate fraudulos) unor copii care detineau bilete valide pentru locurile si spectacolul respective”, s-a răspuns de către Cinema City că „managerul de serviciu a fost informat si a venit în sală pentru a solutiona această situatie. Atunci a observat si data de pe biletele clientei.”
La întrebarea „Dacă filmul a fost reluat din propria initiativă a angajatilor cinematografului”, răspunsul oficial al Cinema City a fost „da, in situatia in care managerul considera necesar, filmul poate fi oprit pentru a aranja clientii pe locurile lor. Decizia de a reporni filmul a fost luata de catre manager pentru a oferi tuturor clientilor (inclusiv celor deranjati de mutarile din sala, nu doar persoanelor implicate direct) posibilitatea sa vizioneze filmul in conditii optime.”
La întrebarea „Daca in demersul mentionat mi-am declinat in vreun fel identitatea, respectiv functia detinuta”, s-a arătat de către reprezentantul legal al Cinema City, fără putintă de tăgadă, „Nu, nu v-ati prezentat si nu ati mentionat ce functie detineti”.
S-a mai subliniat de către managerul Cinema City că „niciun client nu a cerut banii inapoi, toată lumea a ramas in sală pentru a viziona filmul”, precum si fapul că nu au furnizat niciun fel de relatii site-ului Impactpress, astfel încât postările făcute sub forma unor comentarii pe site-ul mentionat sub pretinsa semnătură a Cinema City sunt frauduloase.
Reafirm faptul că subsemnata nu m-am aflat niciun moment în sala de spectacol, astfel cum s-a afirmat.
Fată de întreaga situatie de fapt expusă pe baza relatiilor oficiale furnizate, devine evident că „bătălia” pe loc s-a purtat între doamna avocat, care refuza să elibereze locul pe care îl ocupa fără bilet valabil, si un copil de 10 ani, posesor de bilet, invitat la ziua de nastere a colegei de clasă, iar nu între un avocat si un judecător, astfel cum s-a încercat a se acredita în spetă, spre a da nastere unei stiri de senzatie.
Este regretabil că, exceptând ziarul „Cetăteanul” din Lugoj, niciuna dintre publicatiile care au scris pe marginea subiectului nu ne-a contactat, pe mine sau pe sotul meu, spre a ni se cere un punct de vedere asupra celor întâmplate, preluând declaratiile unei singure părti implicate si lezându-ne grav reputatia, aspect care va atrage chemarea în judecată a celor vinovati.
Ne exprimăm totodată speranta că furnizarea acestor relatii va pune capăt disputei mediatice si ne va permite să ne continuăm exercitarea profesiei în acelasi mod dedicat si onest în care am făcut-o mereu!
Vă trimit alăturat răspunsul oficial al Cinema City.
Mihaela Roibu