În luna septembrie, autorităţile au decis închiderea circulaţiei pe lotul de 22 de kilometri, între Cunţa şi Sălişte. Tot atunci, s-a hotărât demolarea unei porţiuni de aproape 300 de metri. La acea vreme, Ministerul Transporturilor anunţa că reparaţiile nu vor dura mai mult de două luni, dar acum CNADNR spune că abia în iunie 2016 se va redeschide autostrada. Direcţia Naţională Anticorupţie a început urmărirea penală IN REM în acest caz. Procurorii vor să afle cine este vinovat de faptul că pe porţiunea abia inaugurată au apărut crăpături.
Italienii de la Salini Impregilo susţin că au semnalat problemele apărute pe şantier. Dar ar fi fost grăbiţi să inaugureze autostrada înainte de alegerile prezidenţiale din 2014.
Dacă România nu va reuşi să dovedească faptul că, până la finalul anului următor această autostradă este funcţională, va trebui să ramburseze toţi banii europeni pe care i-a primit pentru construcţia ei.
Pentru cei 22 de kilometri dintre Cunţa şi Sălişte au fost cheltuiţi în total 604 milioane de lei.