Criza afectează grav şi distracţia. Nici măcar sălile şi terenurile de jocuri nu mai sunt pe placul sau pe buzunarul românilor. Deşi au scăzut preţurile, patronii se plâng de lipsa de clienti.
Când au apărut în România, terenurile de paintball erau ocupate zi şi noapte de tineri dornici să îşi împuşte cu vopsea prietenii. În ultima vreme, lucrurile s-au mai schimbat. Unele terenuri s-a închis, iar altele sunt mai mult goale. Deşi preţurile sunt chiar mai mici decât în anii trecuţi, numărul clienţilor nu mai e la fel.
Nu doar paint ball-ul are de suferit. Nici bowlingul, un alt sport la modă în trecut, nu mai este ce a fost. Un singur cuvânt pare să rezolve toate problemele: promoţia!
?În cursul săptămânii avem promoţii până vineri, promoţia înseamnă că la două jocuri unul este gratuit. Un joc are 20 de lovituri?, spune patroana unei săli de jocuri.
Cu sau fără oferte speciale, clienţii nu se înghesuie. Există şi oameni care speră că aducerea unui nou tip de joc va atrage interesul şi implicit banii românilor. Ultima fiţă în materie de distrcţie e jocul cu lasere.
?E un joc de tip combat, dar nu presupune contactul între participanţi! Echipamentul este format dintr-o vestă şi o armă?, explică Ştefania Mateescu, PR manager. Şi aici însă patronii se plâng de lipsa clienţilor pe timp de vară.
Observator