Antena 3 CNN Actualitate Dezbaterile prezidențiale de la Antena 3 CNN, audiențe istorice

Dezbaterile prezidențiale de la Antena 3 CNN, audiențe istorice

A.S.
2 minute de citit Publicat la 15:07 29 Oct 2024 Modificat la 15:07 29 Oct 2024
dezbatere antena 3 cnn
FOTO: Gabi Crișan

Istoria se scrie în direct, seară de seară la Antena 3 CNN. Seria de dezbateri „Un președinte În fața națiunii" a fost urmărită de un număr record de români, iar audienţele din timpul dezbaterii cu Nicolae Ciucă, moderată de Mihai Gâdea sunt istorice.

Un an de zile de pregătiri, zeci de oameni implicați în realizare, jurnaliștii relevanți ai Antena 3 CNN gata să nu lase nicio dilemă sau întrebare nelămurită, toți candidații importanți la funcția de președinte al româniei invitați și un moderator: Mihai Gâdea. Aceasta este rețeta unui format încercat pentru prima dată în România de către Antena 3 CNN, celebrul town Hall de la CNN.

Faptul că Antena 3 CNN a înțeles mai bine decât oricine ce-și doresc românii s-a văzut încă de duminică seară de la dezbaterea la care a fost invitată Elena Lasconi, postul nostru fiind lider de piață.

Astfel, pe categoria de public 18+urban, duminică seară, Antena 3 CNN a fost lider de audiență cu 5.6 puncte de share.

Clasamentul s-a păstrat și pe targetul 18 + urban AB, însă diferența a fost covârșitoare: 8,9 puncte de share la 3.8 puncte următorul clasat.

Drept urmare, la nivel național, Antena 3 CNN a fost lider de piață cu 5 puncte de share, în timp ce următorii clasați au adunat între 0.1 și 4 puncte.

Aseară, în timpul dezbaterii la care a fost invitat Nicolae Ciucă, Antena 3 CNN a spulberat orice îndoială că românii au înțeles și adoptat un format nou. Rezultatele sunt considerate istorice, audiența postului nostru de televiziune fiind de câteva ori mai mare decât a oricărui concurent.

Luat separat, fiecare target recunoscut de industria media, arată interesul românilor pentru formatul propus de Antena 3 CNN.

Astfel, la nivelul adulților cu drept de vot din România și care stau în mediul Urban, practic categoria cea mai râvnită de candidați, diferențele au fost uluitoare.

8.4 puncte de share pe targetul URBAN ALL, următorul clasat având doar 3,5. Pe targetul 18+ Urban. Antena 3 CNN a adunat 8,8 puncte de share în timp ce locul 2 a adunat doar 3,3 puncte.

Diferențele au fost și mai mari pe targetul 18+ urban AB, target care adună manageri, directori, profesioniști și specialiști, unde s-au înregistrat 15.2 puncte de share, dar și pe targetul 18+ urban AB studii superioare unde Antena 3 CNN a adunat 15,3 puncte de share. Maximum atins de concurenți pe toate aceste targeturi a fost de cel mult 4 puncte de share.

Adunate, toate aceste targeturi au dat la nivel național un scor zdrobitor pentru Antena 3 CNN. 7,2 puncte de share pentru postul nostru, cota de piață adunată a concurenților direcți fiind sub cota înregistrată de Antena 3 CNN de una singură.

Încununarea unei seri istorice s-a văzut și mai bine pe targeturile comerciale premium ale pieței. Diferențele pe targetul persoanelor active între 25 și 59 de ani care trăiesc la oraș și restul pieței sunt evidente: 3,7 puncte de share pentru Antena 3 CNN în timp ce concurenții direcți au adunat între 0.3 puncte și maximum 2.2. Pe targetul 25-59 urban ABC, cel mai greu target de pe piață, diferența a fost și mai evidență: 4,8 puncte pentru Antena 3 CNN și maximum 3 pentru concurenți.

Astă seară și mâine seară, Mihai Gâdea și jurnaliștii Antena 3 CNN va așteaptă la alte două întâlniri istorice în același format. În față publicului, a jurnaliștilor Antena 3 CNN și a întregii națiuni vor sta astăzi Mircea Geoană, iar miercuri seară, Marcel Ciolacu.

×
x close