Compania de Drumuri a ajuns la încasări record din rovinietă şi amenzi. Numai în 2012, românii au plătit 900 de milioane de lei.
Banii nu se regăsesc însă nici acum în calitatea drumurilor. Gropile sunt din ce în ce mai mari, lucrările avansează în ritm de melc, iar autostrăzile noi au defecte din fabricaţie.
Dan Şova a tăiat prima panglica pentru 17 kilometri de autostradă care au avut denivelări şi lipsuri încă de la inaugurare, potrivit specialiştilor.
Gardurile de protecţie, şanţurile de colectare a apei şi strângerea rezidurilor sunt lucrări pe care constructorul le-a lăsat pentru mai târziu.
La fel de harnici au fost şi constructorii care reabilitează drumul dintre Craiova şi Calafat.
Drumul care duce de la Craiova la Calafat este un calvar pentru şoferi. Chiar dacă în 2012 au cotizat la Compania de Autostrăzi şi Drumuri mai mult ca niciodată.
Oficialii spun că, anul acesta, au la dispoziţie 750 de milioane de lei pentru reabilitarea drumurilor. Bani pe care-i vor împărţi pe toţi cei 17.000 de kilometri din ţară.
Pentru a reabilita toate drumurile cu probleme, ar fi nevoie de 4 miliarde de lei, spun drumarii.